یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

آنگاه که قبر فریاد می زند . . .





لااله الا الله

قبر در هر روز پنج کلمه را فریاد میزند.

1-من خانه تنهای ام، پس با خود انیس و مونسی به سوی من آورید(تلاوت قرآن)

2-من خانه تاریکی هستم، پس با خودتان چراغی به سوی من آورید (نافله شب)

3-من خانه خاکی هستم، پس با خودتان فرشی به سوی من بیاورید (عمل صالح)

4-من خانه گزندگان هستم، پس با خودتان پادزهری به سوی من بیاورید (لااله الا الله و محمد رسول الله و علی ولی الله)

5-من خانه فقر هستم، پس با خودتان گنجی به سوی من بیاورید( صدقه)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد