یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

قلم گرفته ام ، بنویسم ...

قلم گرفته ام ، بنویسم ... گدا گدا... نوکر ... دوباره سوخت این دلم ...بحال دلم ..دوباره واژه ی "رفتن " دوباره جا ماندن ...دوباره گشته دوباره ...دوباره های من ...دوباره قصه ی حسرت ...دوباره غصه ی من ....دوباره هاج نشستم .....دوباره واج ماندم ...... دوباره از همه ی زائران ....جا ماندم ....دوباره خسته شدم من .... که موقع رفتن ...به صد اشاره بگویم .... سلام ما برسان .... فقط سوال من این است بعد این همه سال ... نمی رسد آیا صدا به اربابم ؟!
.
چقدر توقع بالا ...چقدر شاهانه ... گدای کوی تو کجاو ... ؟!
:((

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد