یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

جلیلی در تبریز: جریان «تردید» بعد از «فتنه» و «انحراف» کشور را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید جلیلی در جمع مردم تبریز در سالن پورشریفی اظهار کرد: بعد از فتنه و انحراف، امروز خطر جریان دیگری ما را تهدید می‌کند، خطر جریان تردید است.

وی با بیان اینکه جریان تردید می‌خواهد نقاط قوت ما را نقاط ضعف معرفی کند، افزود: این جریان می‌خواهد ما را از مقاومت در برابر دشمنان باز دارد.

جلیلی با بیان اینکه مردم ایران 50 سال است با شعار اعتقادمحور خود در عرصه داخلی و خارجی حرکتی جدید را رقم زده‌اند، گفت: از پنجاه سال پیش تاکنون دو خط قایل به ربوبیت الهی است و خط شیطان در ایران مقابل هم صف آرایی کردند.

وی با اشاره به تقابل دو خط معتقد به ربوبیت الهی و خط مبتنی بر تفکر شیطانی موئلفه‌های خط امام و گفتمان انقلاب اسلامی را ایمان و امید دانست.

جلیلی افزود: خط اسلام ناب و امام دو موئلفه داشت: عمیقا به وعده‌ها باور داشت و چون به این وعده‌ها باور داشت به آینده امیدوار بود.

جلیلی  با بیان اینکه در برابر خط اسلام و ناب و امام، خط کفر با دو موئلفه تهدید و تردید قرار دارد، گفت: تقابل این دو جبهه واقعی و در همه عرصه‌هاست.

وی با اشاره به 50 سال تلاش در راستای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی دوره دفاع مقدس را تلاش دشمن برای جلوگیری از تثبیت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: تلاش دشمن برای ناامید کردم مردم از انقلاب با استفاده از تهدید و تحریم بوده و دشمن هرجا بیشتر فشار آورده، پیروزی‌های بیشتری نصیب ملت شده است.

وی تصریح کرد: تجربه 50 سال نشان داده است هرجا همه مردم اراده کرده‌اند، دشمن نتوانسته‌ کشور را از پیشرفت‌هایش باز دارد.

جلیلی ادامه داد: دشمن خود متوجه شده است که تهدید و ترفندهای تبلیغاتی راه به جائی نمی‌برد و امروز قصد دارد با ایجاد تردید در ادامه مسیر، ملت را از ادامه مسیر منصرف کنند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: بعد از فتنه و انحراف، امروز خطر جریان دیگری ما را تهدید می‌کند که این خطر، خطر جریان تردید است.

وی افزود: این جریان می‌خواهد نقاط قوت ما را نقاط ضعف معرفی کند و ما را از مقاومت در برابر دشمنان باز دارد.

جلیلی گفت: این جریان به جای ارزیابی دقیق و صحیح از پیشرفت‌های کشور با توسل به برخی کاستی‌ها چنان وانمود می‌کند که کشور دچار هزینه‌های سنگین شده است که نه تنها پیشرفت نمی‌کند بلکه در حال پسروی است.

وی افزود: این بحث تردید بحث جدیدی نیست و باید با یک ارزیابی صحیح از مسیری که داریم و با توسل به یک ایمان واحد آن را کنار بزنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد