یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

من چشم خورده ام!


مادربزرگ!!!
گم کرده ام در هیاهوی شهر
آن نظر بند سبز را...
که در کودکی بسته بودی به بازوی من.
در اولین حمله ناگهانی تاتار عشق،
خمره دلم
بر ایوان سنگ افتاد وشکست
دستم به دست دوست ماند
پایم به پای راه رفت
من چشم خورده ام
من چشم خورده ام
من تکه تکه از دست رفته ام....

نظرات 1 + ارسال نظر
داود دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 http://modstar.xzn.ir

با سلام خدمت شما.وبلاگ جالبی دارید و جای تبریک دارد.
اگر مایل به تبادل لینک هستید منو با مشخصاتی که در زیر آمده لینک کرده و به من اطلاع دهید تا شما را لینک کنم
عنوان سایت : شیک ترین مدلهای پیراهن مجلسی
آدرس: modstar.xzn.ir

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد