یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

من از حضرت علی شجاع ترم!!!


<<شخصی را دیدم گفت من از حضرت علی شجاع ترم>>

!!!گفتم چطور این را میگی؟!!!

گفت حضرت علی از مردم نمیترسید من از خدا هم نمیترسم گناه میکنم

گفتم عجب،

گفت از حضرت علی هم زاهد ترم،گفتم چطور؟!

گفت حضرت علی از دنیا گذشت،من بی خیال دنیا و اخرت شدم


<<بیانات اقای قرائتی در حرم رضوی،رمضان 92>>

نظرات 1 + ارسال نظر
مامان پریاگلی چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:35 http://ghab-o-shishe.niniweblog.com

خواهش می کنم به وبلاگ من و دخترم سر بزن و اگه از عکس دخترم که تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده خوشت اومد لطف کن و کدش رو به شماره ای که نوشتم پیامک کن
پیشاپیش از لطفت ممنونم
قربان شما مامان پریا گلی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد