یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

رأی من جلیلی است/ ائتلاف در شرایط کنونی هیچ فایده ای ندارد

به دنبال انتشار یک فیلم قدیمی از حجت الاسلام پناهیان مبنی بر لزوم کناره گیری جلیلی به نفع قالیباف وی ضمن انتقاد از انتشار فایل این جلسه خصوصی اعلام کرد رأی من آقای جلیلی است. 

به گزارش رجانیوز حجت الاسلام پناهیان در گفتگو با خبرنگار رجانیوز در واکنش به انتشار این فیلم و توزیع پیامک آن در سطح کشور اعلام کرد: بنده برای آقای قالیباف احترام قائلم و امتیازات وی را انکار نمی کنم. اما رأی من آقای جلیلی است و معتقدم گفتمان انقلاب را باید تقویت کرد. هرچند تلاش دوستانی که برای ایشان فعالیت میکنند را نیز تخطئه نمیکنم.

وی درباره شرایط آرایش کنونی انتخابات و لزوم ائتلاف و یا کناره گیری برخی کاندیداها اعلام کرد در شرایط کنونی ائتلاف هیچ فایده ای ندارد. چرا که انتخابات خواه ناخواه به دور دوم کشیده میشود. البته در مورد آقای ولایتی معتقدم باید به عهد خود وفا کرده و به نفع اصولگرایی کنار برود.

http://dl6.drjalily.com/wp-content/uploads/2013/05/panahian.jpg

این استاد دانشگاه درباره فیلم منتشر شده از وی در سایت های انتخاباتی قالیباف نیز گفت: این فیلم از سخنان بنده در یک جلسه خصوصی و نه یک همایش عمومی بوده است و بنده در آن تلاش آنها را برای آقای قالیباف ستوده ام، اما دلایل خود را برای دفاع از آقای جلیلی بیان کرده ام و در عین حال راضی نبوده و نیستم که مطلب این جلسه به صورت عمومی منتشر می شود. 

وی در پایان نیز اعلام کرد بنده تصور می کنم کسانی که مثل من آقای جلیلی را اصلح می دانند باید بر رأی خود ثابت قدم باشند و دوستان دیگری که قالیباف را اصلح می دانند نیز به تلاش خود ادامه دهند نتیجه به دست خداست.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد