یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

تمجید حجت الاسلام آقاتهرانی از مشی تبلیغاتی دکتر جلیلی در گفتگو با رجانیوز

http://modafeclip1389.persiangig.com/image/08-03.jpg
دکتر جلیلی به خود دعوت نمی‏کند؛ به گفتمان دعوت می‎کند/ در تبلیغات آقای جلیلی سیاه نمایی ندیدم/ این شیوه تبلیغاتی شیوه تبلیغ انبیاء است.

حجت‎الاسلام مرتضی آقاتهرانی، از اساتیدبرجسته اخلاق، با اشاره به مشی اخلاقی دکتر جلیلی، عبور از خود و تلاش برای ترویج و تبلیغ گفتمان انقلاب اسلامی را در این شیوه تبلیغاتی، مورد تمجید قرار داد.

به گزارش رجانیوز، دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به پخش دومین مرحله از مناظرات تلویزیونی، گفت: من با تشکر از همه آقایانی که کاندیدا هستند و صحبت می کنند، چند حسن در صحبتهای آقای جلیلی دیدم.

اول اینکه ایشان برای بیان اهداف و برنامه‌های خودشان از خودشان عبور نمی‌کنند. برخی هستند وقتی می‌خواهند برنامه‌ای را بگویند اول از خودشان می‌گویند در حالی‌که می‌بینیم شیوه انبیا و اولیای الهی این نبوده است و اصلاً‌خودی مطرح نبوده است،بلکه بیشتر چیزی مطرح بوده است که بتوانند انسان‌ها را هدایت کنند و آن هدف اصلی که به آن برسند یعنی خداوند متعال بوده است که هدف غایی خلقت و حرکت انسانهاست.


وی با تقدیر از رسانه‎ملی به دلیل ایجاد شرایط تبیلغات کاندیداها افزود: بنده از صدا و سیما و رسانه ملی تقدیر می کنم که این فرصت را به کاندیداهای محترم داده است که بتوانند نظراتشان را مطرح کنند و حرفهایشان را با مردم بزنند. مردم هم خیلی استقبال می کنند و گوش می دهند وتجزیه و تحلیل می کنند.

دکتر آقاتهرانی در ادامه به مشی تبلیغاتی دکتر جلیلی اشاره کرده و افزود: این یک جهت مثبتی در کلیت گفتمان ایشان است و اصلا بیشتر بحث های ایشان گفتمانی است. این هم جای تشکر از شخص ایشان را دارد که گفتمان را مطرح میکنند. مخصوصا اخیرا که با قوت بیشتری این مباحث را مطرح میکنند و وارد مصادیق میشوند. چون مردم گاهی که مباحث کلی مطرح میشود متوجه میشوند ولی میپرسند منظور ایشان دقیقا چه بود؟

این استاد برجسته اخلاق با اشاره به سیاه‎نمایی در کلام برخی کاندیداها گفت: من در بیانات آقای جلیلی سیاه نمایی ندیدم. چون متاسفانه برخی وقتی میخواهند کار خوبی را ارائه دهند گویا خودشان را مجبور میبینند که کارهای قبل را خراب کنند تا بتوانند حرف خود را تثبیت کنند. مثل این است که برای اینکه بخواهم خودم را مطرح کنم دیگری را خراب کنم و به اصطلاح روی جنازه او بایستم تا قدم را بلند کنم.این اشتباه است. من باید خودم اگر حرفی دارم بتوانم آن را خوب مطرح کنم.و این حسن در ایشان هست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابراین می بینید در بیانات ایشان سوژه به دست کسانی که با نظام مشکل دارند و دنبال عقده گشایی یا دروغ سازی هستند داده نمی شود و این به نظرم حسن دیگری است که در  نوع صحبت کردن ایشان بروز دارد که خیلی مطلوب و درست است. یعنی حقیقت گفته شود و اگر هم از گذشتگان صحبت می کنیم راه انصاف را فراموش نکنیم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به خاطره‎ای از آیت الله بهجت در مشی تبلیغیشان افزود: انبیاء هم همین روش را داشتند. حالا ما که انبیاء را ندیدهایم. اما همین را در آیت الله بهجت میدیدیم. یعنی در بحث تبلیغ از ایشان چیزی دیده نمیشد و همه چیز مطرح بود جز آقای بهجت. خب گاهی آدم به این اوصاف مبتلا می شود که وقتی می خواهد حقیقتی را بیان کند به خودش ارجاع می دهد و اگر بعدا نوار آن را گوش کند می بیند که به "منم منم" افتاده است و این اشکالی است که گاهی در شیوه تبلیغ بوجود می آید. اما کسانی که در بحثشان نفسانیتی حاکم نیست خیلی راحت می توانند حرفشان را بیان کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد