یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

پیامک های ایام فاطمیه




دارد دل و دین می برد از شهر شمیمی

افتاده نخ چادر او دست نسیمی . . . یا فاطمه (س)



در خانه زهرا همه معراج نشینند
آنجا که به جز چادر او نیست گلیمی . . . یا زهرا (س)



آتش مزن آتش،در و دیوار دلش را
جز فاطمه در قلب علی نیست مقیمی . . . یا فاطمه (س)



کنون نهاده علی سر،به روی شانه ی در
به روی گونه ی او خاطرات می لرزد . . . یا فاطمه (س)



گفت : در می زنند مهمان است
گفت: آیا صدای سلمان است؟
این صدا نه ،صدای طوفان است
مزن این خانه ی مسلمان است
مادرم رفت پشت در ، اما . . .



گفت :آرام،ما خدا داریم
ما کجا کار با شما داریم
و اگر روضه ای به پا داریم
پدرم رفته ، ما عزاداریم
پشت در سوخت بال و پر اما . . .



آسمان را به ریسمان بردند
آسمان را کشان کشان بردند
پیش چشمان دیگران بردند
مادرم داد زد بمان ، بردند
بازوی مادرم سپر ، اما . . .



بین آن کوچه چند بار افتاد
اشک از چشم روزگار افتاد
پدرم در دلش شرار افتاد
تا نگاهش به ذوالفقار افتاد
گفت:یک روز . . . یک نفر اما . . .



 تا   زخمهای  کهنه  دل  را   دوا  کنم
 با  ذکر  نام   پاک  تو   ذکر خدا  کنم
 یافاطمه به سجده بگویم به صد نفس
مولای من تویی و به حاجت صدا کنم . . . یا فاطمه (س)




غمهای آسمان که هجوم آورد به دل
رفع غم  گران  به  حدیث  کساء‌ کنم
 مهدی کجاست تا که به امر ولایتش
سرهای دشمنان  تو  از تن جدا کنم. . . یا فاطمه (س)



مردی که بدر و خیبر و خندق حماسه ساخت
سـر در بغــل گـرفتــه و زانــو گـرفـته است. . . یا زهرا (س)



حـتی وجـود میخ و در و تـازیـانـه ها
عطر و مشام از گل شب بو گرفته است
بـا ازدحـام مـوج مخـالف بیـا ببین
کشتی عمر فاطمه پهلو گرفته است . . . یا زهرا (س)



ای کاش از بقیه‌ی پیراهن حسین
معجر ببافی و به سر دخترت کنی
من ، زینب و حسن ، ... همه ناراحت توایم
وقتش شده نگاه به دور و برت کنی . . . یا فاطمه (س)



زهراست ، یادگاری نور خدای من
خورشید صبح و ظهر و غروب سرای من
پرواز می کنیم از این خانه تا خدا
من با دعای فاطمه او با دعای من . . . یا فاطمه (س)



هر شب دلم به گفتن یک فاطمه خوش است
از من مگیر دلخوشی ام را خدای من . . . یا فاطمه (س)



سوگند بر دلایل پشت دلایلش
در پیش او مدینه به زانو درآمده
مردم حریف تیغ کلامش نمی شوند
انگار حیدر است که در خیبر آمده . . . یا فاطمه (س)



حتی بهشت با همه‌ی نهرهای خود
چنگی به دل نمی زند اگر کوثری نداشت
دیروز اگر به فاطمه سیلی نمی زدند
دنیا ادامه داشت ، دیگر محشری نداشت . . . یا فاطمه (س)



فرموده‌اند در برکات وجود او
زهرا اگر نبود علی همسری نداشت
محشر بذون مهریه‌ی همسر علی
سوگند می خوریم شفاعت گری نداشت . . . یا فاطمه (س)



بر بانوی مطهرمان گریه می کنیم
بر آن همیشه بهترمان گریه می کنیم
با این دو زمزمی که خداوند داده است
بر آیه های کوثرمان گریه می کنیم . . . یا فاطمه (س)



قبل از حساب ، صبح قیامت که می شود
اول برای مادرمان گریه می کنیم . . . یا فاطمه (س)




با سینه ی شکسته علی را صدا مکن
اینگونه پیش من کفنت را سوا مکن. . . یا فاطمه (س)



من رو زدم تو خنده به تابوت می کنی؟!
اینگونه با دلی که شکسته است تا مکن
پیراهن اضافه نداری عوض کنی
پس بر لباس خونی خود اعتنا مکن . . . یا فاطمه (س)



* منتشر شده در : عمارنامه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد