یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

یکـــ الـــــحــــدیــــــدی

ما باید کزبر الحدید باشیم؛ مثل پاره‌هاى فولاد باشیم. ایمانمان را تقویت کنیم؛ بصیرتمان را زیاد کنیم(امام خامنه ای)

مهمترین عناوین سخنرانی امام خامنه ای در دیدار مردم آذربایجان

  • رهبرانقلاب:غرض آمریکا از دعوت به مذاکره،کار تبلیغاتی درمقابل کشورهایی است که نسیم بیداری اسلامی درآنها وزیده است/میخواهند بگویند نظام اسلام با این سرسختی عاقبت مجبور شده باب مذاکره و مصالحه را باز کند.
  • رهبرانقلاب:بنده مخالفم با این کارها که یک نفر را به عنوان ضدولایت و ضدبصیرت علیهش شعار بدهند و جلسه را برهم بزنند مانند کاری که در قم و مرقد امام اتفاق افتاد/اگر این افراد حزب اللهی و مومن هستند این کارها را نکنند.
  • رهبرانقلاب بااشاره به حضور پرشکوه مردم در 22بهمن:نمیشود گفت مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی شکایتی ندارند،مشکلات هست،مخصوصا برای طبقات ضعیف اما این موجب نشد که مردم بین خود و نظام اسلامی فاصله بیندازند
  • رهبرانقلاب،امروز: ما عقیده داریم سلاح هسته ای باید محو شود و نمیخواهیم سلاح هسته ای بسازیم اما اگر این عقیده را نداشتیم و تصمیم داشتیم که سلاح هسته ای داشته باشیم،هیچ قدرتی نمیتوانست جلوی ما را بگیرد.
  • رهبرانقلاب،امروز:اصل استیضاح در مجلس غلط بود، آن هم با دلیلی که مربوط به آن وزیر نیست/دفاع رئیس محترم مجلس هم از خودش مقداری زیاده روی بود و لزومی نداشت.
  • رهبرانقلاب امروز دردیدار مردم تبریز:این که رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر ا متهم کند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است/مردم آرامش اخلاقی و روانی میخواهند/بنده فعلا نصیحت میکنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد